Maximale ontzorging

SMART | COMFORT | EXPERIENCE

Door intelligente gebouwintegraties toe te passen op operationele technieken kunnen wij systeem gegevens in real time inspecteren en besturen.  Onze engineers gaan potentiële problemen identificeren voordat ze zich voordoen via de verzamelde data, verrijkt met onze integratie kennis.  Het betekent verder dat er regelmatige controles en updates worden uitgevoerd om ervoor te zorgen dat systemen optimaal blijven werken.

Hierdoor gaan onze integratie services hand in hand met digitalisering van alle assets en processen. Domica geeft hierbij 24/07 service via de beste specialisten waardoor wij een maximale ontzorging kunnen leveren.

Totaal integrator

Dankzij de kennis van open standaarden en gerenommeerde merken in gebouwbeheer-, energie management systemen, slimme (IoT) sensoren, procesindustrie en veel meer, kan Domica de gegevens van de gebouwen en processen digitaliseren.

Daarnaast bieden wij ook de engineering, bordenbouw, installatie, supervisie, verificatie, programmatie & configuratie van A-Z.  Op deze manier bouwen wij de kennis op van de installatie tot het maximum & wij maken voor u achter de schermen een wereld van verschil.

24/7 Service

Door 24 uur per dag technische ondersteuning te bieden, kunnen bedrijven problemen en zorgen van klanten snel en effectief aanpakken, wat leidt tot een hoge klanttevredenheid dankzij

  • Minder downtime: Snelle en effectieve technische ondersteuning kan de downtime als gevolg van apparatuur- of systeemstoringen minimaliseren, wat kan leiden tot productiviteits- en omzetverlies als
  • Verbeterde efficiëntie: Door 24 uur per dag technische ondersteuning te bieden, kunnen bedrijven problemen sneller en efficiënter aanpakken, waardoor minder opvolging of ondersteuning nodig is en de impact van technische problemen op de bedrijfsvoering tot een minimum wordt beperkt.
  • Meer inkomsten: Het aanbieden van 24/7 technische service kan bedrijven helpen inkomstenverlies als gevolg van technische problemen voorkomen, zodat de activiteiten ononderbroken kunnen doorgaan.

Domica heeft goed opgeleide en ervaren technische professionals, strategische voorraad & de infrastructuur die ons in staat stelt snel en efficiënt problemen op te lossen. Dit via verschillende vormen zoals telefonisch, e-mail, remote of onsite-support.

We bieden hiervoor een op maat gemaakt service contract aan.

Privacy overzicht
Domica

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij u de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in uw browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer u terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site u het meest interessant en nuttig vindt.

Meer informatie over hoe wij omgaan met de bescherming van uw privacy gegevens leest u in ons privacybeleid.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.  Deze cookies zijn noodzakelijk voor een correcte weergave en vlotte werking van onze website op uw toestel.

Google Analytics

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan helpt u onze site te verbeteren.