Maximale ontzorging

SMART | COMFORT | EXPERIENCE

Door intelligente gebouwintegraties toe te passen op operationele technieken kunnen wij systeem gegevens in real time inspecteren en besturen.  Onze engineers gaan potentiële problemen identificeren voordat ze zich voordoen via de verzamelde data, verrijkt met onze integratie kennis.  Het betekent verder dat er regelmatige controles en updates worden uitgevoerd om ervoor te zorgen dat systemen optimaal blijven werken.

Hierdoor gaan onze integratie services hand in hand met digitalisering van alle assets en processen. Domica geeft hierbij 24/07 service via de beste specialisten waardoor wij een maximale ontzorging kunnen leveren.

Totaal integrator

Dankzij de kennis van open standaarden en gerenommeerde merken in gebouwbeheer-, energie management systemen, slimme (IoT) sensoren, procesindustrie en veel meer, kan Domica de gegevens van de gebouwen en processen digitaliseren.

Daarnaast bieden wij ook de engineering, bordenbouw, installatie, supervisie, verificatie, programmatie & configuratie van A-Z.  Op deze manier bouwen wij de kennis op van de installatie tot het maximum & wij maken voor u achter de schermen een wereld van verschil.

24/7 Service

Door 24 uur per dag technische ondersteuning te bieden, kunnen bedrijven problemen en zorgen van klanten snel en effectief aanpakken, wat leidt tot een hoge klanttevredenheid dankzij

  • Minder downtime: Snelle en effectieve technische ondersteuning kan de downtime als gevolg van apparatuur- of systeemstoringen minimaliseren, wat kan leiden tot productiviteits- en omzetverlies als
  • Verbeterde efficiëntie: Door 24 uur per dag technische ondersteuning te bieden, kunnen bedrijven problemen sneller en efficiënter aanpakken, waardoor minder opvolging of ondersteuning nodig is en de impact van technische problemen op de bedrijfsvoering tot een minimum wordt beperkt.
  • Meer inkomsten: Het aanbieden van 24/7 technische service kan bedrijven helpen inkomstenverlies als gevolg van technische problemen voorkomen, zodat de activiteiten ononderbroken kunnen doorgaan.

Domica heeft goed opgeleide en ervaren technische professionals, strategische voorraad & de infrastructuur die ons in staat stelt snel en efficiënt problemen op te lossen. Dit via verschillende vormen zoals telefonisch, e-mail, remote of onsite-support.

We bieden hiervoor een op maat gemaakt service contract aan.